Sunday, September 16, 2012

Takkan Pisah

Takkan Pisah - Eren




Sayang aku ingin berbicara kepadamu
Tentang apa yang tengah aku rasakan
Ada apa, ada apa katakanlah semuanya
Ku kan dengarkan duhai cintaku

Bila nanti orang tuamu tak meredhoi
Dengan apa yang ku rasakan padamu
Semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
Begitu pun orang tuaku
Kau tak kan tinggalkanku
Tak kan pernah sayangku
Janjimu Janjiku untukmu

Takkan ada yang pisahkan kita
Sekalipun kau telah tiada
Akan ku pastikan
Ku kan memeluk menciummu disyurga

Jangan kau pergi tinggalkan aku
Bawa aku kemana kau mahu
Janjiku padamu
Jiwa dan ragaku
Mati pun ku mahu

Takkan ada yang pisahkan kita
Sekalipun kau telah tiada
Akan ku pastikan
Ku kan memeluk menciummu disyurga

Jangan kau pergi tinggalkan aku
Bawa aku kemana kau mahu
Janjiku padamu
Jiwa dan ragaku
Mati pun ku mahu



No comments: