Friday, October 28, 2016

Minah Kiwi Menulis Lagi


Salam semua

Happy Deepavali buat kawan kawan Minah Kiwi yang menyambut Deepavali.

Minah Kiwi menulis di pagi hari sempena public holiday Deepavali. Hari ini Minah Kiwi melihat semula entry Minah Kiwi yang lepas bulan September 2016 and ternyata pasti ramai juga yang mengomen di entry tersebut

Syukur alhamdullah kepada kawan2 yang comment pada entry tersebut dan yang menfollow Minah Kiwi. Minah Kiwi masih percaya di zaman teknologi canggih ini masih ramai lagi yang berblogging dan berkongsi cerita dan mencari kenalan baru melalu blogging

Terdapat lebih kurang 8  comment semua dalam entry sebelum ini dan mungkin kesemua yang comment adalah kenalan baru bagi Minah Kiwi. 

Minah Kiwi masih teringat dulu2 blog Minah Kiwi terdapat chat room..di mana ramai chatters berchatting di situ. Tetapi sudah lama blog ini di tinggalkan bertahun tahun lamanya makan chat room tersebut juga di abaikan dan ditinggalkan. 

Minah Kiwi ingin meneruskan misi mencari new bloggers and kenalan baru dan ingin tubuhkan semula chat room ( yang terletak sebelah kanan blog Minah Kiwi) di mana semua blogger boleh chat secara live. Jika ada bloggers yang bersetuju di tubuhkan chat room tersebut.. di harapkan kawan2 comment di dalam entry ini. 

Insyallah kita akan bertemu kembali. Hari ini Minah Kiwi akan ke Seremban untuk berjalan2 di sana bertemu dengan teman Minah Kiwi yang beliau bakal melangkah ke jinjang pelamin pada penghujung November 2016. Insyallah  






Ikhlas

Minah Kiwi

13 comments:

Khairul Bariah said...

salam MK, baru hari ni dapat singgah sini. bulan Sept dulu dah baca entry MK tp tak tinggal jejak.

Sebenarnya, sekarang ni pun masih ada jer yg berblogging sebab sayang nak tinggalkan blog, katanya. Akak pun tulis blog sekadar suka2 saja, nak tinggalkan kenangan utk anak2. ^_^.

Tq sebab sudi dtg blog akak dan salam kenal. Cuti panjang, tak balik Taiping ke?

Minah Kiwi said...

Salam KB..terima kasih bebanyak la kerana meninggalkan comment di blog MK ni. Sama la dengan Minah Kiwi.. sayang nak tinggalkan blog ni .. dah lama bukak tapi jarang update.

Blog KB adalah blog wajib MK singgah setiap pagi untuk melihat update dari KB especially anak bongsu KB yang comel tu... geram tengok pipi dia yang comel tu.

MK insyallah akan balik Taiping hujung bulan November ni dari 27 Nov sampai 2 Dec 2016 insyallah kalau tak ada aral melintang

AtieYusof said...

masih suka ber blog... sebab mcm2 boleh tulis dan baca... hehe..teruskan menulis MK.. dah follow sni jgk :)

Minah Kiwi said...

Thank you Atie Yusof.. jom la kita berblogging

cahayahidupku.blogspot.my said...

Salam kenal MK..
Terima kasih follow akak..
Akak follow back..

Akak masih suka berblog lagi..😆😊
Dah jadi diari akak pulak..

Minah Kiwi said...

Salam Kenal Kak Hayati

Thanks kerana follow Minah Kiwi..

Hobby Minah Kiwi pun suka berblogging... Minah Kiwi pun akan follow Kak Hayati juga

OKje said...

Salam kenal MK....

Tak salah bersilaturahimkan.....dan bagus jugak ada chatroom tu. Mana yg sempat boleh online jekan....cepat dan pantas gitu

Minah Kiwi said...

Salam Kenal Hainom


Thanks kerana drop by dalam blog Minah Kiwi yang simple ni.. terasa dunia blogging ni masih lagi utuh macam duly dulu kala.

Insyallah.. nanti kalau sudah ramai teman2 Minah Kiwi .. Minah Kiwi akan wujudkan chatroom yer

Salam Jumaat

Mummydearie said...

Salam MK,

Baru nak balas jejak di sini.

Bagi saya seronok berblogging ni dan beramah-mesra dengan teman-teman blogger. Walaupun terlewat memulakan 'karier' berblogging katanya, seronoknya memang terasa. Best sangat bila ada blog sendiri. Suka hati sendiri aje nak merapu meraban apa hendaknya. Hahaha!

kakrose said...

salam perkenalan MK..
salam blogwalking..
tetiba teringat michael Kors ;)

Minah Kiwi said...

Salam Kak Yon
Selamat berkenalan.. amboi tertiba teringat kat Michael Kors tu

Fatin said...

Salam perkenalan MK. I dah post kat chat box tu :p

Tue said...

setujuuu~