Sunday, May 17, 2009

Lemah Jantung Minah Kiwi Hari Nie...


Salam uollss..sihat ke tue?? Amboi..bukan main sedap mengumpat Minah Kiwi yer..takpe nanti tahu la u olls..Minah Kiwi cili -ciliikan mulut uolls tue.. ahaks.



jagala uolss..nanti Minah Kiwi cili mulut uollss !!!


Ok la..tanpa membuang masa dan duit saku Minah Kiwi .. Minah nak cerita sikit pasal kejadian 2 hari lepas. Lepas balik dari kerja .....katanyer. Kat sini siapa nak dengar cerita Minah Kiwi..sila angkat tangan ..tanda setuju..!!!!



wahh ramai plak nak dengar..mesti nak bodek Minah Kiwi la tue..

Cerita tue berlaku lepas Minah Kiwi balik dari kerja.. penat tau Kak Kiah..Minah Kiwi time tue dah macam tengkorak hidup jer..nasib baik hidup. Kalau tengkorak mati..ntah la.

Waktu Minah Kiwi berjalan balik ke rumah minah kiwi yang ala-ala santai gitu..Minah Kiwi dikejar oleh kawan sekerja Minah Kiwi.. Saiz badan dia jangan cakapla.. korang tengok jer la kat bawah nie..malas Minah Kiwi nak cakap


macam tue la cara dia lari kejor Minah Kiwi tempoh hari..bergegar tau !!!

Bila dia sampai dekat Minah Kiwi..Minah Kiwi cepok muka dia..sambil tanya..hang apsal lari macam kena kejor ngan pocong???

Dia jawab...laa..si Jennifer dah jatuh pengsan. !!!.. Apa..Minah Kiwi terlopong.. !! Uollss pun akan terlopong..kan ??? Minah Kiwi tanya kat dia..dia pengsan kat mana??

Dia jawab..nunn kat sebelah toilet tue..Minah Kiwi dengan kawan pun bergegas ke tempat kejadian.. Sampai sahaja di situ..Minah Kiwi plak terasa nak pengsan tengok kawan Minah Kiwi yang pengsan tue..

kesian kawan Minah Kiwi yang pengsan tue..

Minah Kiwi dengan kelam kabot..segera menelefon ambulans.. dan dekat 20 minutes..datanglah ambulans yang dinantikan..

Tapi ..kejadian tue.. Kak Kiah oooiii...buat Minah Kiwi lemah jantung tengok kawan pengsan.. Nasib baik Minah Kiwi tak pengsan....


Alhamdullilah..




3 comments:

PeErA said...

blh thn jgk klakar akak ni,,hehehe
cmne blh pengsan tu,,,
ad2 je,,,;)

.:Mas Ayu:. said...

uikk peera...

dia pengsan sebab kerja banyak agaknya...

takpun malam tadi dia minum air kecing setan..wakakakka

x kuasa minah nak layan

CiterMenariK' said...

salam ceria..

hai sahabat ku minah yang yang paling kiwi.. hihihihuhu.. memang best nyer giler la ko nie minah oii.. sedap2 citer tu tolong ar promosi laman citermenarik skali..
nanti kiter promosi laman minah kiwi plak' amacam ader bran?huhu..