Sunday, July 19, 2009

Contest Minah Kiwi Sudah Ditutop



Salam Uolsss..

Jutaan Terima Kasih dari Minah Kiwi kerana penyertaan uollss dalam Contest Minah Kiwi iteww. Kini Contest iteww telah ditutup pada 6.00pm 19 July 2009.




Minah Kiwi menerima sebanyak 50 penyertaan dari Uollss.. Terima Kasih dari Minah Kiwi kerana Uollss memberanikan diri Uollss iteww menjawab contest iteww.

Tanpa sokongan Uollss iteww...siapalah Minah Kiwi ini !!!

Mungkin Minah Kiwi menerima jawapan yang hampir sama...tetapi pematah seri akan diadakan untuk menentukan pemenang contest itewww!!

Harap2 diri ku ini menang contest Minah Kiwi iteww

Pemenang akan di umumkan pada hari Selasa, 21 July 2009, 6 pm .


Selasa,6.00pm, 21 July 2009



Jutaan Terima Kasih sekali lagi dari Minah Kiwi kerana menjoin contest Minah Kiwi

Harap Maklong



15 comments:

afi said...

lah tak tau pon ada peraduan huhuuh takkan leh serta huhu

dude said...

tak aci la macam nie..;(
aku tak sempat jawab lagi..
ko khayalkan aku dengan redio sinar ko tuh minahhhh...

aRien de GreaT said...

heheh..yeker minah..dah tutup..adoi..xsbarnyer nk tau sape pemenangnyer..hehhe..err..hadiah pe ek..nk kena tuntut kt mane??de msuk tv ker..poyo habis kan....hahaha..over lak kan..ahakkss..

Hazari. said...

hahaa. aku nk 5 ringget topup. bia la aku tk join pon.

Datin Paduka Bokbong said...

salam datin minah kiwi!!

waa....bdebar2 rsny nk tau spe kh pmenang btuah ittew...tp sygny ai cuma blh internet-ing smpai pg esok je...pas 2 internet yillek!!huhuhuhu..sedih sgt...mlm ni LAST ai blogging. ai bukan tggl terus, tp x sure lg bila ai akan continue blogging blik..
insya Allah, jika diizinkn Tuhan, ade rezeki mmg ai kembali..huhuhuhu
so sad!!!

i'll b missing u, minah!!!!!!!!!
keep on blogging ok!!
mmmuahhhsss!!!!
xoxoxo

aduka said...

dh tau i kalah..
=(

Tipah Tertipu said...

minah ..aku ke menang nie?? x sabor rasanya nak tahu aku menang ke tak nie?

Anonymous said...

berdebar-debar rasanya aku ni..walaupun aku x sempat join contest tue

Miss Lazer said...

aku rasa aku kalah nie...

sah aku kalah

kuIna said...

sy adalah pemenangnya...

sila umumkan cepat...

Nine said...

bagi Nine memang...hehe..

aRe-PeaK said...

hai minah..
thnx 2 info pasal ziddu tue..
guna mediafire xleh ke??
sebab mediafire lebih mudah..
yg mediafire xder ek??

adol said...

la, dah tamat plak, baru nak join.. huhuh

Tipah Tertipu said...

aku menang ke tak nie minah??

tak sabar aku rasanya

Yang Tertipu

Tipah Tertipu

ali boncit said...

lorr dah abis ke contest ni.x sempat aku nak masuk